אילת

השבוע קיבלתי טלפון מחבר, ליתר דיוק קיבלתי ״שיחת נזיפה״. מהעבר השני של הקו הוא שאל בתמיהה ״איך זה יתכן שאין פוסט בבלוג על אילת??״

את האמת שכבר הרבה זמן שלא כתבתי, בשנה האחרונה נעלמה לי חדוות הכתיבה. השמיים נסגרו והבלוג שעוסק בטיולים ואוכל בחו״ל ובארץ, נזנח.

אבל (!!) התגעגעתי מאוד וחכיתי כל כך למצוא את הזמן לכתוב על אילת. הבית שלנו בשנתיים האחרונות.

כבר שנתיים שאנחנו גרים בחופשה. רילוקיישן בארץ. התקופה המשפחתית הכי מהנה שהיתה לנו עד כה.

חשבתי שכמו כל עיר חופש, היא כייפית לשבוע ואז ממצים. אני כבר קצת יותר משבוע כאן וממש כיף לי. החיים פה הם חופשה מתמדת, אנשים עובדים ויש שיגרה אבל הוויב פה שונה, אין לחץ ואין פקקים.. חיים פה בבועה ובבועה כמו כל דבר בחיים, יש יתרונות וחסרונות והתפקיד שלי כמובן הוא לגלות לכם את היתרונות.

עושה רושם שיש כמה מקומות שרק אליהם הולכים באילת ואין ממש צורך שאני אספר לכם עליהם למרות שאנחנו שורצים בחוף של מוש, המצפה התת ימי וריף הדולפינים, אני מניחה שכולכם מכירים אותם ואין צורך שאפרט. בפוסט הזה אתמקד בפנינות האהובות עליי באילת ויש לא מעט כאלה.

ארוחות בוקר

קפה בוליבארד

בית קפה ומסעדה חלבית כשרה שנמצאת במלון רויאל גרדן.

חד משמעית זה בית הקפה המועדף עלינו בבילוי משפחתי. אנחנו מכירים את התפריט בעל פה ולכל אחד מבני המשפחה יש מנה קבועה.

איתן יזמין רביולי שמנת, לביא פיצה דקה דקה שנאפת במקום ואבי ואני נאכל סלט יווני.

ארוחת הבוקר מעולה והייתי מוכנה לפתוח איתה את הבוקר כל יום!

קפה בולבארד

לחם ברויטמן

כשעברנו לכאן נפגשתי עם תזונאית שהמליצה לי ״לחמים תקני רק בברויטמן!״ ומאז פעם בשבוע אני קופצת לקנות לחם מחמצת ושני כריכיםכריך סלומון בשבילי וכריך גבינת ברי ואגס לאבי.

יש אפשרות לשבת במקום, לקחת לדרך ולהזמין.

והחדשות הטריות והממש משמחות הן שבקרוב יפתח סניף ללא גלוטן ואני אוכל לפנק את אחי ואחיין שלי הצליאקים האהובים במאפים טעימים!

ברויטמן

פיצה פורטונה

יש לי סנטימנטים לשם פורטונהסבתא שלי האהובה מזל נקראת גם פורטונה.

לא מזמן פתחו בסמוך לברויטמן את ״פורטונהכולא פיצה״ ואל תתנו לשם לבלבל אתכם מדובר בפיצה בין הטובות שאכלתי בחיי.

פורטונה

חוף הוליג׳

עם מתן ההמלצה הזו, אני לוקחת סיכון מקצועי ואישי (;

חוף הויליג׳ הוא החוף הקבוע והאהוב עלינו. מדובר בחוף מסודר עם מיטות וכיסאות, המים צלולים, יש אפשרות לשנרקל ורואים דגים מהממים הוא מושלם למשפחות, יש לו תפריט מעולה והכי הכי אנחנו אוהבים את נותני השירות בחוף שעם הזמן הפכו למשפחה.

מבשלת soof/ המבשלה

גילוי נאות- נתן מבעלי המבשלה נשוי לנטלי שהיא חברתי הטובה. הכרתי אותה בתקופה הראשונה שלי באילת, זו היתה אהבה ממבט ראשון. היא קיבלה אותי בחיוך גדול וחיבוק ובמשך 4 חודשי עבודה משותפת טעמתי את כל המנות ״הכשרות״* שיש בתפריט.

המבשלה היא מבשלת בירה שמגישה מנות כיפיות לכל המשפחה, הצוות הוא צ׳ילדריינס פרנדלי וכל אחד יכול למצוא את מה שהוא אוהב בתפריט.

חוץ מהבירה המעולה שמגישים שם יש מנות שהן

המועדפות שלי- מוצרלה צלויה, סלט אסייתי, פוזילי גבינות, כרובית מטוגנת וטבעות בצל.

* המסעדה איננה מסעדה כשרה אך יש מנות טבעוניות, צימחוניות והבשר כשר.

כשחיפשתי תמונות של מנות מהמבשלה לא מצאתי בגלריה בטלפון, ההסבר היחיד שיש לי לכך הוא שתמיד כל כך טעים לי שאני אוכלת בלי לצלם 🤭

https://hamivshala.co.il

אלימי

ולקינוח תרתי משמע! מי שעוקב אחרי באינסגרם יודע ומכיר את ״טקס הקוראסון שקדים בשישי״ – לאבי ולי יש מסורת שלא ברור מתי היא נולדה אבל ברור לשנינו שמסורת לא שוברים. כל שישי בבוקר אנחנו פותחים עם קרואסון שקדים ממאפיית אלימי. הקרואסון שלהם כל כך אגדי ששמו יצא למרחקים ובני המשפחה שלנו שמגיעים לביקור באילת, מצטיידים בקוראסונים צפונה.

יש להם עוד מבחר של מאפים לא פחות ממושלמים כמו השמרים סינבון, בריוש עם קרם פטסייר ולמעשה כל מה שטעמנו שם היה מוצלח! ממולץ מאוד!

https://www.alimi-eilat.co.il

ניפגש,

💋

ליטל

2 תגובות בנושא “אילת

  1. מהמם ומגרה… הרבה זמן לא היינו באילת.. שנגיע נשלים ביקור בכל המקומות.
    עשית לגמרי חשק ❤️

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.